Kucing Dan Memerang

Assalamualikum Awak :)
 Bermula hari ini , Tiada lagi tulisan warna warni .Warna hitam jer .. Bukan malas , 
Tapi bila tengok tulisan warna warni buat menyampah aku . Bermula lah hari ini , Aku menggunakan tulisan berwarna hitam .

Actually , aku suka kucing . Kat rumah aku ada 4 ekor kucing comel . . 
Bermula lah kisah cerita kesian mereka :( How poor them . 
Kucing kat rumah aku nama nya Bulat , Cici , Mentot , Tompok .    Tapi aku punya kucing cici , 
Dia comel dan gemok . Istimewa dia banyak kutu kat telinga dia (kelemahan) membuatkan aku tertarikkan perhatian aku (marah ) . Satu hari dah banyak , Belum lagi aku tinggalkan dia .Konfirm banyak . >:(  Membuat kan aku sayang padanya (Eeee) . Ok ok , Cici ni dia di lahir dari  makcik . 
Ni lah kucing aku , Aku suka pakai kan tudung untuk dia , memamg keluarga aku akan gelakkan si dia ni . Dia ni sebenar nya JANTAN . Hahaha ,, Sayang dia . .. Dah la gemuk , kuat makan , kuat tidur , kuat pergi jalan jalan . Sekarang ni dia start nak miang . Tambah aku marah kat  dia , .Ada hari tu , masa tu dia tengah baby . Sakit perut ada cacing . Kembung perut dia . masa tu kurus gila la dia . 
Ibu bape aku pun tak tahu nak buat camna . Pergi la jumpa doktor . Dapat Ubat cacing .bagi makan untuk dia ... Tuu .. Berak keluar Cacing . Banyak sangat .. (sorry hehe ) Sekarang ni makin gemok

Ni gambar - gambar dia . Masa ni dia tengah duduk cara tak senonoh Haha .. 
 

 Pergi Ke office :) 


Next CAT >>>
 It is Bulat . Abaikan text tu , Tu saja edit - edit because i am boring . Tengok muka dia ., Bulat punya posing . Bukan Oppa Gangnam Style . Hahaha .. No ! No ! . My parents found it at mana ntah . Jalan nak pergi ke bot ke teluk Intan . Masa tu dia dengan adik dia . Dia comel tapi adik dia kurus keding . 
Tapi comel gak la . But it died laa :( Make me feel sad .. Dia sakit sebab  cacing ... ni selepas Cici sihat . Mak aku dah tak heran dah penyakit dia . mak aku tak jaga dia . hingga la dia mati ) ok , back to Bulat ' story . Bulat ni ok , tak de penyakit ... Bulat ni dulu penakot sangat tapi playful . Dulu , lawan dengan Cici , Cici yang winner . Sekarang ni , /Bulat yang winner . Taniah BULAT !
Dia suka teman akak aku buat keja sekolah  . Ni kucing akak aku .. 
Dia selalu duk dalam laci meja sekolah . Haha .. Gambar atas ni dia buat muka comel (piarrww -.- comel la sangat)


 Ni diorang tengah gaduh .. Ape pon comel muka Cici . Cici keep it up ! Go ! Go !

And the last one .........................................




 
                                                           Saapa Tak kenal memang kesian la ..
Ni Memerang . Ni haiwan ayah aku . Ngada -2  dia ni . Makan ikan lama . kesian ~~~
penat daa taip ni .. Ayah aku jumpa kat tepi jalan rumah sapa tah . ada Ibu dan anak 2 . 
Ayah aku ambik 1 je . Kesian ibu dia . Comel je masa dulu . 
Sekarang , keng kurang sikit  . Aku panggil dia Nyet :)



 FOR THEM :BULAT , CICI , MENTOT , NYET , TOMPOK 
I LOVE YOU  .
(sorry gambar tompok dengan mentot tak de and info about  them . ) 
Sorry k . 

Tiada ulasan: