ADELE , STUDY

Assalamualikum Awak :)
Memang sukar untuk dicintai oleh seseorang yang kita cintai . 
:( Saya mencintainya tetapi dia taktahu.........
YA ALLAH 
Aku akan ketepikan benda ini sebab upsr dah dekat . DEKAT DAH . lagi 4 hari kan ? :( Risau betul .. 
Hmm, tapi masih duduk berblog ..Sekolah aku dah di kemaskan .. 
KELAS bertukar menjadi DEWAN PEPERIKSAAN . 
Tak sabar .
Cikgu kata Takut itu tak bersedia dan still lemah ..aku kot tu ..Sebaik gambar aku untuk peperiksaan dah hantar , kalau tak , konfirm kena marah . 
Ni Adele .Favourite artis aku . Dia nyanyi sedap ..Suara seksi lak tu --'' 
Dia nyanyi Lagu Rolling In The Deep . . Hebat lol . Nak nyanyi pun susah . 
Rolling in the deeepp eeee... haha kalau aku nyanyi konfirm pecah tingkap tingkap korang . 
Nak dengar tak ? Tak payah lah , buat malu je aku =='' . Ni ada lagu - lagu dia . <3

tapi ada lagi best dari ni . budak kecik lagi nyanyi . 
BTW sedap ouh .. terngiang ngiang suara die <3
jap ya , ni lagu dia haa 
SElAMAT MENDENGAR YA ._.
Thanks for read my blog .
SIMPLE JE HARI NI . malas nak banyok2

Tiada ulasan: