21 tahun.

Assalamualaikum Awak :)

Sekarang ni aku dah umur 21 pada tahun 2021. Alhamdulilah masih bernafas dan tuhan masih membuka peluang untuk aku bertaubat. Dalam sepanjang waktu aku hidup ni, boleh dikatakan aku dah banyak dosa di muka bumi ini. Dan banyak dugaan dan halangan aku lalui. Jadi erti kata, aku sudah dewasa dan matang fikiran.

Aku sekarang ni menunggu waktu untuk menghabiskan tempoh pembelajaran aku di institut tempat belajar. Lagi sikit lagi hujung2 lagi nak habis ni. Lepasni boleh lah aku teruskan kerja dan cari duit.

Rancangan aku nak invest money lepas tu beli tanah kalau mampu. Lepas tu join bisnes jual barang baju. 
Beli gold banyak2, Moga ada rezeki untuk aku . Itu pun untuk balas jasa mak aku.

Time kerja nanti cadang nak beli kereta. huhu

Sekarang ni tengah serabut pasal assignment tapi tak boleh nak buat apa.. :( 
sebab assignment tu kena minta encik ajar kan dan aku tengah kuarantin dalam bilik ni selama 2 minggu. Bosannya lahai...

Tiada ulasan: