My pt3 result / Tingkatan 4 / Tahun baru

Assalamualaikum .

  Aku dah pun berumur 16 tahun . So that mean,   aku dah tingkatan 4 . And ya!  I got my result !
Peperiksaan pt3 tu.. Hmm rezeki aku Allah permudahkan dapat keputusan cermelang .

Aku dapat 6A !
Yayyyy.

Yang sekian-ii tak perlu disebut sebab tak penting.Well , aku hebat dalam percakapan skill. Talk skill.Walaupun aku bukanlah seorang yang aktif bercakap. Aku antisosial dan banyak diam dari bercakap . Alhamdulillah .

Aku sekarang ni ambil dua bidang dlm kelas. Antaranya ialah ekonomi dan reka cipta.  Aku tak tahu nak sebut aliran apa . So kalau aku habis sekolah .Aku boleh pilih antara dua aliran tu . Aku suka reka cipta sebab dapat melukis. Ekonomi pula macam syok tapi ada pertambahan pengiraan.

Well , tahun 2016 ni banyak dugaan yang aku lalui . Antaranya bergaduh , buli . Tapi semuanya kena kat kawan aku la.Aku tak kena . Maybe sebab aku punya perangai bagus . But, aku sebagai kawan dorang terasa sedih .

Yup. Aku cuba pertahankan dorang. Inshallah .


Jumpa pada post yang terbaru . Aku jenis tak suka update blog . Kbai
Bye .

Tiada ulasan: