Tusyen

Assalamualaikum ....... *helmet*
Hahaha. Belum lagi keesokkan hari , dah post .
Memang rajin aku ni ,
Yelah .
Boring .... 
 Malam ni Aku nak post pasal tusyen .


28/7/2012 .


Pade hari ni cikkgu kata ada tusyen setiap hari Jumaat malam kat rumah TEACHER . 
Dalam hati ada kata best ada kata malas . 
Pergi je lah . Nak tengok rumah cikgu . Punya la jauh rumah cikgu . Bota kiri . PERGGHH ....
Kakak aku cakap rumah cikgu kt changkat lada .
Okay . aku pergi pukul 8.20 malam . . . Sebelum tu buka puasa .
Makan sambal ikan masin . Sedap <3 .~ Masakan emak memang sedap ..
So  , Lepas tu bersiap2 then g rumah kawan . naik van . Haha XD 
Kami 4 orang pelajar prgi sana . 2 perempuan 2 lelaki . O.O 
Memey secocok .*eeyhnoway!* 
Hahaha . Lama pergi sana.
Lepas bpe jam , sampai dahh .!
Tengok teacher sedang mengajar murid .
Malu nyaa... 
Aku duduk kat depan dua ekor anak cikgu yg lain .
Ouh..Rupa nya sama ja setaraf kita . 
Best .
Teacher ajar kami macam mana nak bagi ayat mantap *karangan*
Penat mulut cikgu buih2 luah kan ilmu kat kita . 
cikgu dah target kita l
Nak buat cmna . 
Ape pun the best .

lepas tu , kami balik . T\Naik van .*ngantukdahh* van ngan driver
Aku ngah tidur . 
Pastu diaorang kata Dua dua orang ngantuk haha . *
:( 
Eehh . Kacau..
Besok ada tusyen by Headmaster*guru besar . 
Aduh tak larat nya .
Tak pe la ..
datang jee


                                                        BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Tiada ulasan: