2014 New Year .

Assalamualaikum . Dah lama tak menjengah blog ini . Nampak nya kegedikkan di post yang dulu . Aku akan rajin post sebab dah boleh post guna android .. So . Ni first time aku try pakai . Tak berapa reti sangat . So okay . In sya Allah dengan izin Allah . Aku rajin rajin post . SELAMAT TAHUN BARU 2014 Maka dengan ini aku sudah form 2 . Azam baru ? Maaf . Azam lama pun aku belum tunaikan . Azam aku masa dulu darjah berapa entah . Aku ingin menjadi orang soleh . Dan mati syahid . Dan mati dalam keadaan yang suci . Buka buku baru Permulaan buku aku ni sangat lah menyedihkan . Aku terpisah daripada kawan kawan lama aku sebab aku naik kelas 2A . Kebanyakkan aku suka kawan kelaa bawah sebab mereka lebih peramah . Kawan kelas 2A boleh kira dengan jari je . Takbanyak 3-6 orang je tapi tak rapat . How sad. Lepas tu dah la aku duduk sorang sorang . T.T Guru kelas yang garang pula tu . Btw . Aku ada pakwe . Dia thaqif . Kami ni macam kawan baik . Kat facebook je . Dia pindah sekolah . Sekolah dia maahad tahfiz . Taktau kat mana dia sekolah . Dia takboleh dah sembang dengan aku :( . Rindu dia ? Memang lah . Tapi yang aku mampu berdoa padaNya . :') Tahun ni permulaan yang sedih . Banyak lagi sedih nya . Akak aku dah nak pergi plkn . Banyak aku kehilangan lah . Mungkin Allah rindu pada aku . I am sorry if i am forgetting you ya Allah :') My life is so sad and not very easy to move On .

Tiada ulasan: