SongCountryRoad.Comebackto School.

Assalamualikum Awak :)
Hye guys . Music Symbol cantikkan . Siapa suka ? Kita Suka . :)
Panjang benor post kitee..Korang suka anime tak ? Kalau tak suka tu , Cer cite cer cite . 
Yang suka pernah tak tengok cerita Whisper OF HEART ? Cerita tu Amazing kan .Dalam cerita tu Ada dia nyanyi kan . ? Country Road ? Aku ni Suka lagu classic dgn penuh magical . heeem 
Country road tu dia nyanyi sedap kan ? Sapa yang tak pernah dengar .
Dengar ni :)


This song iss it my favourite . And i gonna to share it .

Okay aku sampai disini saje lagu tu ..
Okays . Skrang umur aku 13 .(real)
Perasaan aku bercampur dengan tak sabar dan malas . -__-
Korang dah beli baju skolah ke belum ? 
Kalau dah good good ! (Y) 
Aku baru je beli smalam . Hari ini aku nak wish 
COME BACK TO SCHOOL .
hahaaa . Merah tande nye ngeri >_<
OKAYY . Byeeeee READERS , 
I love you so much . 
Mata dah nak pejam dah ni .. @_@ 
*PUBLISH POST*TURN OFF LAPTOP*


Tiada ulasan: