Lebih Dari coklat

Assalamualikum Awak :)
 Tak tau la  update apa la ^_^

Salah satu favourite aku suka ,
Aku dapat dari Ayat ayat Cinta .
Korang kalau nak cari ayat ayat cinta just search kat google . (=^_^=)V
Lebih dari coklat :
hari ini coklat aku tak habis
coklat manis yang selalu dipuja
teman sejati aku ke mana-mana
sumber inspirasi paling utama
nikmatnya rasa ( aduh.. )
happy kan mulut sentiasa
lalu konklusi tercipta
biar coklat dari cinta.

tapi semua berubah sekelip mata . . .
bila aku mula kenal rasa cinta
macam coklat tanpa kalori
hidup lebih berseri-seri

coklat pujaan tinggal separuh saja
bila separuh lagi
aku rela korbankan
untuk kongsi kan dengan kamu
sebab hari ini
aku sayang kamu
Lebih dari Coklat ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Comel kan ayat ni ^_^V 
Coklat coklat .. Walaupun aku benci coklat . tapi aku suka ayat ini huhu..
Kalau korang tak suka jangan marah . Ni favourite aku je , Favourita kita lain lain kan . 


P/S: Tapi kan aku rasa macam tak comel la puisi nieh .Rasa tak minat pula . Ambik je lee . hhaha

Tiada ulasan: